Welcome Inspire Pilots!
Join our free DJI Inspire community today!
Sign up

RECEPTEUR SUR DRONE

Joined
Jul 22, 2015
Messages
1
Reaction score
0
Age
53
je suis nouveau et j espere etre au bon Endroit verser poser ma question.



j ai Acheté découverte Abs non je voudrai Mettre MON recepteur spektrum AR6100e Mais sur mon drone il ya 5 fiches portant des numeros de 1 à 6, sur mon recepteur il n is pas inscrit des Chiffres Mais Il Est ecrit: aux 1

équipement

rotengle

elev

aile

thro

batt

Qui Pourrais me dire quel chiffre va sur quoi?

j ai juin Télécommande DX6i sur quel secteur Dois je Mettre mon bourdon, Hélicoptère ous avion?
 
je suis nouveau et j espere etre au bon Endroit verser poser ma question.
j ai Acheté découverte Abs non je voudrai Mettre MON recepteur spektrum AR6100e Mais sur mon drone il ya 5 fiches portant des numeros de 1 à 6, sur mon recepteur il n is pas inscrit des Chiffres Mais Il Est ecrit: aux 1

équipement

rotengle

elev

aile

thro

batt

Qui Pourrais me dire quel chiffre va sur quoi?

j ai juin Télécommande DX6i sur quel secteur Dois je Mettre mon bourdon, Hélicoptère ous avion?

Hello and welcome to the forum,

Please note the language of this forum is English. If you are not a native English speaker, do your best. We are glad to have you as a member and will be supportive and polite but please post in English.

Thank You.
 
I'm from Paris and this guy has used google translation to write his post in french, and it doesn't make any sense to me. (?)
 
I'm from jParis and this guy has used google translation to write his post in french, and it doesn't make any sense to me. (?)

OK thanks - I will see if he comes back, if not I shall delete the thread.
 

Members online

Forum statistics

Threads
22,277
Messages
210,655
Members
34,323
Latest member
klrshopfitters