Battery order from DJI

Joined
Aug 2, 2014
Messages
318
Reaction score
57
Ordered extra battery from DJI official website and got this mail, someone else has got it?
 

Attachments

  • Skjermbilde 2014-11-21 kl. 14.37.27.png
    681.4 KB · Views: 77
insane..well thought out dii!
keep us posted..there must be somewhere that will stock it soon that can ship you a better..probably will have to wait awhile..bummer.
 
[Quote = "BaldEagle, post: 461, medlem: 13999"] Kan jeg spørre hvilket land du bestilte fra? Har noen sett noen forskrift om maksimumsgrenser på batterikapasiteten? [/ Quote]
 
[Quote = "airdrone, post: 463, Medlem: 13 695"] [quote = "BaldEagle, post: 461, Medlem: 13 999"] Kan JEG spørre hvilket land du bestilte FRA? Har Noen Innst Noen Forskrift om maksimumsgrenser i batterikapasiteten? [/ Quote] [/ quote]


JEG bestilte fra Norge. SÅ JEG Ikke bestille. Vi opprinnelig betalte, menn fikk pengene Tilbake. De sa også på Hotellet Det er store forsinkelser in deler for Å inspirere,: Slik på Butikkene Vil Motta inspire1 Vil BLI forsinkelser, de snakket OM tidlig i januar Eller Midten AV desember!
 
I used Google translate to translate - Norway. I just wonder if Norway has some type of regulation on the size/energy that consumer drones are allowed in the sky.
 
[Quote = "BaldEagle, post: 466, medlem: 13999"] Jeg brukte Google translate til å oversette - Norge. Jeg bare lurer på om Norge har noen form for regulering av størrelsen / energi som forbruker droner er tillatt i himmelen. [/ Quote]
Ikke som jeg hvet