Welcome Inspire Pilots!
Join our free DJI Inspire community today!
Sign up

Photo and Video Edition

Joined
Sep 4, 2016
Messages
6
Reaction score
0
Age
24
Location
Sarandi RS
Boa Noite á todos do Inspire Pilots. Gostaria de iniciar uma discussão sobre os melhores métodos de gravar e fazer o pós-processamento de imagens e videos com o Inspire 1/Pro/Black.

Este post vai ser dedicado especificamente para quem tem interesse em trabalhar com drones.(inspire series)

Eu acredito que esta discussão irá ajudar muitos iniciantes e até mesmo profissionais nesta área.
poderemos trocar ideias e compartilhar conhecimento sobre: Edição de Vídeo, Tratamento de Imagem, Melhores métodos para captar uma imagem, Luminosidade e cores, comparação de câmeras. (para o inspire é claro.)

Eu espero que muitos participem para que possamos melhorar a cada dia.

Eu sou brasileiro então talvez meu inglês não seja 100%. Usei o Google Tradutor em algumas partes.
Me corrijam se eu escrevi algo errado ou incoerente.



Good evening everyone. I would like to start a discussion about the best methods of recording and post-processing of images and videos with the Inspire 1 / Pro / Black.

This post will be dedicated specifically for those who are interested in working with drones .(inspire series)

I believe that this discussion will help many beginners and even professionals in this area. We can exchange ideas and share knowledge about : Video Editing, Image Treatment , Best methods to capture an image, brightness and color , camera comparison. ( To inspire of course. )



I hope many participate so we can improve every day.

I am Brazilian then maybe my English is not 100 %. I used Google translator in some parts.
Correct me if I wrote something wrong.

Thanks to all who cooperate .
 

Members online

Forum statistics

Threads
22,277
Messages
210,655
Members
34,324
Latest member
Charlesssouth